jag HATAR att vara den fula vännen!

hej sorry har inte bloggat


RUBRIKEN: jag ....jag e den fula vännen! asså det e sant OCH DET SUGER! alla mina vänner e söta vackra smala långa ( ta INTE det där på fel sätt) och jag? PFFT kort tjock och ful! lixom...alla har en "Större vänn" asså en som INTE e smal som en pinne  aa det är jag! MEN DET BRYR JAG MIG INTE OM men och vara 14 och jävligt ful? KILL ME NOW? kolla...14... alla börjar lixom..u know...jag? PFTT -.-' det ända jag typ "gillar" om mig själv....är mitt hår??? yey... min vikt? ibland bryr jag mej ibland I DONT GIVE A FUCK men när man typ e ute och shoppar med sina inte-så-tjocka- vänner...hur tror du det känns????????????? inte bra...och JA jag har VÄRDENS SÄMSTA SJÄLVFÖRTROEDE!



 = THE UGLY FRIEND!

Kommentarer
Postat av: duvetvem

Du är den finaste, gulligaste, snällaste, underbaraste, bäsaste (och allt det positiva man kan hitta på) Kompisen man kan få. är så glad att jag fick träffa just DIG av alla miljoner människor.

Kramar

2011-09-06 @ 22:14:10
Postat av: hejlixxxom

Btw: (vet jag e efter but who cares lixxxom) du är längre en mej

2011-09-24 @ 19:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0