tänkte blögga lite nu =D

hej alla!!

um det var ett tag sedan jag blogga...har bara inte orkat....har läxor hela jäkla tiden och nu går jag ut med en hu´nd..sista gången imorron för nu men aa. och sedan har jag ont i hela j"""a kroppen efter gympan i tisdags. det var som väsrta gympasset typ sånt man ser på tv ahah.. och imorgon ska jag åka skriskor....sista ´timmen. har inte åkt på as länge så det kommer nog gå as bra...noott. min mage e konstig..den kurrar fast jag inte e hungrig...
idag sluta vi kl 1. yey. men det vart hem och sträcka på sej och hoppas att det onda går bort ahah. men på bussen var det FULLT det brukar inte vara det men nu var det det haha. jag fick stå och det var as många som stog oxåen gången var full haha och så lät bussen konstigt...

Kommentarer
Postat av: Sverrenatasha

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-06-21 @ 12:58:15
URL: http://sverrenatasha.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0