oj då...

hej


...kom just på att jag har spanska läxa tills imorgon och har inte läst på...hehe...det blir att plugga imorgon bitti och typ innan spanskan (gäsp) haha
¨

just nu sitter jag och lyssnar på justin bieber... jag kommer vara GRYMT AVENSJUK på en i min klass. den kommer till skolan imorgon efter typ en månad i thaland...(stavas) och dp är man ju brun när man kommer hem!! jaja... imorgon ska vi åka skriskor på gympan..eller jag kanske inte ska det... en som jag känner sa att jag skulle stå över pga min fot... så det blir att ta med sej en liten lappis från mamma haha X)


om typ två veckor har vi frilufsdag och då ska jag till något ställer med klack i slutet haha.. vi ska åka skidor.. kom då på att jag aldrig har åkt lift.. e det läskigt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0