f"n snart börjar skolan....

.....och jag är as nervös...inte för att börja skolan men jag var på något möte(är typ med i elevrådet,,eller nej men något såntär det)) aa och jag kom på att jag skulle säga till klassen att vi alla skulle komma överens om en maträtt och det fick inte va pizza. men smart som jag e så har jag inte sagt det.. vart ju sjuk och hade glömt det. jag vill inte säga det framför klassen.... så ska säga till läraren och säga att jag inte vill stå där framme!!


if you really knew me var nyss på tv.. snyft snyft. fast grät inte idag.. hahah kollade inte så mycket på det


snart fångarna på fortet...




if u die..i die.... iluvu sessan (min kisse hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0