ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! för arg för att blogga

ASSÅ GUD VILKA PERSONER DET FINNS I DENNA VÄRD.

1. JAG SKRIVER INTE VAD JAG ÖR ARG PÅ (ÄR ARG PÅ 3 SAKER) MEN JAG HJÄLPER DEJ ATT DANSA PÅ GRAVEN
2. SLUTA KOMMENTERA WWW.TAUSONS.BLOGG.SE OM DU BARA SKA SÄGA FULA SAKER!
3. NÅGON JÄVEL HAR HAKKAT SIG IN PÅ JAMIE LAOUS TWITTER OCH HOTMAIL.

OCH JAMIE HOTAR ATT RINGA POLISEN OM INTE DEN ANDRA KONTALTAR HAN! OKJ KANKS INTE VAR FÖR ARG FÖR ATT BLOGGA MEN SKIT SAMMA


blir nog att springa av sig argsaken om jag e arg imorgon!

Kommentarer
Postat av: lisa

varför går det inte att kommentera på din och linzys gemensamma blogg (ellyochlinzy.blogg.se) :((( <3<3<3<3<33<3<3<3

2011-01-03 @ 00:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0