tttttrrrråååååååååkkkkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiigggggggggggttttttttttt

hej alla

har jätte ´tråkigt. sitter här och kollar runt och undrar im jag ska börja med att stända nu. börjar typ alltid städa på kvällar. men är trött så vet inte.

på 5:an är det någon film jag såg för några år sedan. det är ju inge på tv, oo ni vet det där pogram som heter if you really knew me. jag kan säga att jag satt och små grät till det!!!! det var as bra. måste kolla på fler av dom avsnitten. jag såg ju inte hela. men där jag såg ifrån så sammlades en hel skola i typ gympasalen och det var folk där som prata om typ mobbning. och sedan skulle man typ sitta i grupper. så nära att knäna nuddades. sedan sa man "if you really knew me you..." och när dom på tv börja gråta satt jag och försölte inte gråta. sedan skulle alla ställa sig bakom en linje och gå fram om man typ hade blivit kallad tjock. och om dom som stog kvar stödje dom skulle dom göra ett täcken osm betyder kärlek. sen sa dom att alla som hade en släkting eller en nära vänn som hade nyss dött, skulle gå fram. då börja jag gråta efter som min pappa har dött. fråga mej inte varför men när jag såg alla gå fram och grät så kunde jag inte hålla mej längre,,,jag började tänka på vad hon sa och ojoj.. och ja JAG ÄR KÄNSLIG JAG GRÅTER TILL SÅNT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0