har inte bloggat så mycket med här kommer något!=)

HUR
Svarar du i telefonen: "Hej! eller aa
Gör du när du är kär i fel person: tänker på annat...
Tycker du om gul-bil-leken: hahha ibland 
Mycket pengar har du i plånboken just nu: um 600... pengarna efter stockholm
Mycket är klockan: 18:26
Många kontakter har du på msn: många
Fick du detta test: flinns blogg<3
VEM
Pratar du med på msn just nu?:ingen
Ringde dig senast?: mamma tror jag
Pussade dig senast?: um...min katt tror jag
Hade du sex med senast?
Vill du kasta en sten i huvudet på? nej??
Saknar du mest just nu?:  dom jag var med på lovet<3<3


HAR DU
Cyklat utan händerna: aa
Gråtit en hel natt: nej
Druckit så du spytt: nej?
Åkt vattenskidor: Neej
Åkt rullstol: nope
Gjort en bakåtkullerbytta: tror det?
Köpt lösgodis för över 50 kr: kanske
Haft träningsvärk: Japp
Önskat att du var det andra könet: Nej
Velat vara ett djur: Ja
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: nej!
Tyckt Harry Potter är bra: um tror inte de haha
Hatat choklad: nej

VEM
Är i rummet med dig? ingen
Fick du senast sms av? linn
Tänker du på nu? någon...
Pratade du senast i telefon med? mamma
Hus var du senast i?  Hemma
Sa du senast “jag älskar dej” till? linn<3
Önskar du var med dig nu? Många
Är din favoritsläkting? vet ej
I din skola går dig mest på nerverna? ingen tror jag


VAR
Går du i skolan? karlsängs skolan
Är din telefon? i fickan
Är din mamma? på jobbet
Sover du? Min Säng??
Handlar du mest? tidningar tror jag
Fick du tag i tröjan du har på dig? en affär?
Åkte du senast bil? när jag skulle hem ifrån tåget tror jag
I ditt rum är du? Vid min tv och darton


VAD
Åt du senast? Köttbullar
Drack du senast? mölk (mjölk)
Är det för färg på dina byxor? gråa
Är den närmaste saken som är blå
? täcke
Gillar du mest med skolan? jag vet inte
Har du på fötterna? strumpor
Är din favoritfärg? Rosa
Film såg du senast? da vicy koden (stavas)


HAR DU
Sovit i en annan säng? aa
Hånglat på en bio?
Hånglat i skogen? Nej
Kört över hastighetsgränsen? Nej?
Målat om ditt rum? nej
Dansat framför en spegel? aa
Fått hicka? Jaaao.. vem gar inte de?
Stulit pengar från en kompis? nee
Hoppat i en bil med folk du just träffat? Nej 
Varit i slagsmål? Nej
Smugit ut ur ditt hus? nee
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Jorå
Någon du älskar eller saknar någon nu?
Jaaaao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0