funderar

hej alla!!


idag är det tisdag och ja gissa vad!!!det snöar igen.. och inte lite hääller!!! i dont like snow,its so snowi hahaha


och så är ja lite orolig för tänk om bussen stannar i snön imorgon. men har redan tänkt ut en plan för det . asså vad jag gör om det händer....

jag ringer mamma men om hon sover och inte svarar ringer jag mormor som får gå och väcka mamma och säga att hon får typ ringa skolan och säg att vi kommer sent för bussen sitter fast!! smart??

jag funderar på om jag ska gå och duscha och sedan lägga men i sängen och lyssna på musik på mobilen och läsa en assss bra bok jag började på idag.......


just nu sittre jag och poppar musik JUSTIN BIBER!!

på engelskan kom jag och en som heter rukshar på en dikt om han haha


i love justin
i like bieber
i think it´s lovely to have bieberfever


haha den äger ju!!!! JAA jag kom påp en sak..det är inte så många som läser denna blogg men om ni skriver en dikt om justin bieber så tar jag ut den bästa och den osm har den om den har en blogg så skrever jag om den bloggen i en vecka... typ idag var ...(namnet på bloggen) i stan och blablabal

GÖR DET =)=)=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0