........

nu kommer jag berätta varför jag inte gillar att åka bil eller buss på vinten


jo det var typ två år sedan kanske tre kommer inte ihåg riktigt, det var en söndag och jag var mäst uppe oss ankan (annica) och hon städa.. sedan skulle hon spela innebandy tror ag och jag fick följa med... hennes föräldar på i rockhammar och där spelar hon oxå.. först var det inget speciellt. men jga tror att jagf kommer ihåg att innan det hända pratade ankan om någon dröm hon hade haft om att bilen åkte över ett fällt och där fanns det leksaks bilar (nmen det kanske var en annan gång hon hade drömmt det... kommer inte ihåg)

och helt plöstligt började bilen typ sladda och jag trodde hon skoja först.. sen kommer inet jag ihåg så mycket mer änn att jag sa ta det lugnt annica och att jag såg typ gräs eller träd kanske med snö på. sedan minns jag inget mer.. jag kommer ihåg att jag satt i bilen helt stel och annica gick ut för att ringa 112. jag tror dom fråga frågor för hon fråga om jag mådde bra..menb jag tror hon oxå mådde bra.. vi hade tur i otur för pricis efet kommer hennes mamma. hennes syster skulle skjussa hem en kompis och hennes mamma körde. dom stanna. sedan kommer jag ihåg att dom kom ner i diket och då sa ankan. "ta henne" hon fråga hur jag mådde och ledde mej till deras bil. då var jag typ i chock (stavas) och sa inte så mycket utan bara satt. sedan när vi åkte tillbaka så började ajg gråta när jag såg ankan. och jag kommer ihåg att jag förs!! fast jag hade jätte mycket kläder på mej... så jag satt mej i den andra bilen där hennes syster satt..och vi började leka med lyserna i taket för alla alla andra hade ju blinkade lampor!! haha. sen så fick ankan låna min mössa medans vi vänta på bärgaren.. så jag såg henne springa runt i den.. haha roligt.. sedan åkte vi till hennes föräldrar tro jag..och åt..eller så var det någon annan gång. men när vi kom hem igen gick vi till folk och sa "vi lever haha"

men det var länge sedan men det är ju lite läskigt ändå... inte alls lika mycket som förrut men jaja. jag kommer ihåg att det var lucia firande en gång och jag vart jätte ledsen för ville inte åka bil!!

jaja men som sakt det var länge sedan och alla mår bra. ankan ska få en ankunge!!=D det gillar man.. då kan man lära den allt man kan!!. och jag mår prima och går på karlsäng skolan....

mycket att läsa och mycket fel stavat men det får ni leva med! =)
nu ska jag kolla runt lite hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0