praoat

hej allla. nu har jag praoat. det var kul!!! jaja imorgon ska skolan till kvinnersta, min morbro är där. vet inte riktigt varför men jaja. sa ju att jag skulle skriva min klass men jag orkar inte, hihi. just nu kollar jag på room raiders på mtv. jag är beroende av mtv ahhah det är min drog...men jag har mycket droger typ som kändis skvaller,mina katter,sol och mer hahaha. vet ni en sak. att på torsdag är vi lediga jippi. men då ska jag med lotta och mamma till sjukan ja lotta ska typ ta proer eller något, och nu en sak som jag inte gjort på länge....lagt ut en bild hahah jag eller josse tog den när jag fyllde. jag skulle igentligen ha den som visnings bild på facebook men den var förstor men använder den till alt annat typ hhaa
och nu min gammla hårfärg dom jag färgade till för typ ett el två år sedan.. på bilden över är min riktiga hårfärg
hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0