brooke hogen

okej nu ska jag skriva lite...vad jag vet...gick in på wikipedia men det fanns inte någon svensk sida men en engelsk men jajaj

brooke hogen heter igentligen brooke ellen bollea. hon föddes i tampa florida och är den älsta av två barn av terry bollea (hulk hogen) och linda bollea(linda bollea) hennes bror som är 20 tror jag  heter nick...brooke är 21, hon är en sångerska och har skrivit låtar som dear mom,falling,hey yo och fler. jajaj hennes mamma linda och pappa terry har skilt sej och nu bråkar dom typ. brooke och linda bråkar iallafall. det handlar låten dear mom om. hennes mamma är nu ihop med en 19 årig... alltså yngre enn hennes barn. terry är i hop med en som jag tycker är lik brooke. nu kommer lite bilder...
hela hogen familjen
brooke hogen
hennes bror nick hogen
hennes mamma med den hon är ihop med som är typ 19..hon äe typ 48 eller något.
och hennes pappa terry hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0