träffat malin=)

hej alla... jag sitter nu oss min .kompis josse.....men hon är i en bil på väg hem från örebro...jo i .....kommer inte ihåg vilken dag. men det var då vi sa att jag skulle sova över.....ja....då sa dom oxå att jag bara skulle kliva in hahah....ja och nu sitter jag här.... men rubriken sejer ju att jag har träffat malin.... jo idag var jag på skytte tävling och gissa vem som var där...eric saade hahah nej men det skulle ju varit en dröm hihi. men min ex granne malin var där!!! först kände jag ej igen henne men sedan såg jag hennes mamma så visste jag att det var hon. i alla år typ så har vi typ tävlat om vem som är längst...nu var det säkert 2-4 år sedan jag såg henne. och gissa vem som är längst...jag hahah. hon sa det typ direkt..."du äe länge en mej" hahah. men jaja vi kanse eller tror eller hoppas att vi ska dit närst helg jippi!!!! LÄNKTAR hahaa. men nu ska jag sluta ses men det är nog ända updateringen för idag och kanse imorgon ses

Kommentarer
Postat av: Linn

Kan du länka till mig på bloggen

2010-03-20 @ 16:50:04
URL: http://fotoliiinzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0