konsdig tääääääävvvvvvvlllllliiiiiiiiingggggggg men en då haha

jo som jag skrev i förra inlägget så har jag skrivit upp på en lista att jag vill sjunga men har inget att sjunga...så jag tänkte typ att ni kan skriva en låt och den som har gjort den i en kommentar...sedan så går jag inn på dom som har gjort det och kollar på ganska många inlägg...sedan skriver jag om bloggen här..vad jag tycker och tänker....och om  det är många som gör det eller om det är en som vet många låtar (om man vet många låtar kan ni skriva dom i samma kommentar om ni vill) så kommer jag skriva om vilken blogg som vinner (alltså antigen den som har mäst låtar eller den som jag tycker har bäst blogg....


låtarna ska typ vara skolavslutnings aktiga


snälla gör det


tävlingen börjar nu!!!!!!!

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0