nöff nöff sprutan nummer två.lärde sig lite på en söndag. och mera haha

på onsdag (tror jag att det var) så ska jag/vi i skolan ta nöff nöff sprutan nummer två. hoppas det inte gör lika ont efter som det gjorde efter första. på frdag ska vi åka skriskor i skolan. tänk att jag alltid får ont i mina fötter då... jag vet varför oxå.. jag åker fel hihi. ja idag är det en ganska långtråkig eller kanse bara tråkig söndag. jag var oss min mormor och hon kollar på skidor. hon om typ kollar på skid skytte och någon bommar eller vad man nu sejer så sejer hon typ "óonnej" hahaj jag tycker att det är skojsigt att sitta och lyssna på henne haha. jo när jag var där så spelade jag på mitt netendo ds. och då tjatade dom som var på tv om gunde svan. så jag frågade mormor varför. jag fick till svara att han har åkt skidor och har varit jätte dukdig (kände mej lite blond då eller vad man ska seja haha) det var typ klasiker eller vad det nu var. jo jag älskar och läsa andra bloggar och dom har typ fråge stund.. jag tänkte ha en=) kommer säkert inte få mycket fråger(kanse inga alls) men det blir kul. jag svarar typ på allt mellan himel och jord.

juste i går sa ju jag att jag skulle läga upp vad ni sa att ni hade gjort så

"I skolan skrev jag en uppsats om Haiti faktigst innan jordbävningen kom"



jag fick en till men tror att det var samma skm hade skrivit för det stog typ samma sak hihi. nu väntar jag på fråger. bara fråga vad ni vill jag skriver om jag inte vill svara på en fråga hihi jag väntar haha

Kommentarer
Postat av: becka

HEY!!!! ja det va jag som skrev det med :P e lite blind så a

2010-01-24 @ 17:53:35
URL: http://digibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0