lets dance

så klart så kanse ni vet att jag hejar på matte =m:et i emd... ja men dom andra (inte rabbi) är ju bra (förlåt dom som älskar/tycker han är bra.. men smaken är som baken delad haha)  hoppaa han vinner men dom andra är ju ganska bra oxå haha


från en helt annan ska till hen helt annant okey det var fel man sejer ju från det ena till denn andra haha jo jag älskar värkligen tv-serien vänner. man kan se om avsnitten 100 gånger och ändå så skrattar man haha jo en bild till min prins
sessan ville vara mej.. hon heter sessan jaja kanse ett till inlägg senare fast tror inte det ses

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt

oki allt bra?

2010-01-29 @ 21:44:39
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0