fruktansvärt ont

jo idag så har jag inte kunnat blogga på hela dagen!! jag har varit i örebro och jag åkte på morgonen sedan kom vi hem på efter middagen men jag hann inte göra så mycket för sedan gav vi oss av till pizzan. jo jag har haft ont i ryggen sedan jag vaknade i fredags. och idag har jag jätte ont!! ibland käns det som jag inte kan andas. en som jag känner sejer attt jag kan ha sträckt mej typ ganska mycket eller så sejer man rielt(eller hur det stavas) hon sa oxå att jag ska lägga mej på golvet så jag sträcker ut mej?? jaj  det ska jag göra när jag kommer´kolla då och då på robbinson. jag hoppas det är en tjej som vinner sedan är jag nöjd haha. nu är det någon film på tv. i örebro så handlade jag inte så mycket. två muggar till min mormor som har namsdag idag och sedan en frida tining och tomatsoppa haha jag kan värkligen leva på tomat soppa. ska nog ta den imorgon. jag tänkte köpa spel till mitt netendo ds men det vart inte av. jo jag såg enn jätte söt hållare (eller vad man ska seja) den har man sitt nitendo i. mitt är ju rosa och det var en rosa hållare.ska nog köpa den någon gång. letatde efter en sådan på google men kom bara typ så här nära  det var som ni ser hörlurar men dom var oxå rosa och allt var rosa. ska ta kort om jag köper det haha nu ska jag nog sluta. tror inte att det blir något mer inlägg idag men vem vet... ses   oxox

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

oki hoppas går över. Jo allt är bra med mej.

2010-01-30 @ 22:54:54
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0