youtube

ja just nu så kollar jag fortfarande på klipp från youtube. men min mamma måste ha vetat hur tråkit jag har det. jaför hon gick till affären och då köpet hon en tidning.. inte till mej utan till båda. jag läste igenom den när jag fikade. sedan har jag en liten tråkig nyhet. kommer ej kunna gå på is disco för att det snöar så. och för snön så kanse inte theea och becka kommmer imorgon=( jaja hoppas dom kan komma någon gång snart. men i kväll är det ju tredje deltävligen  i melo. tror inte det var nåra så där bra med... men vet ej. just nu pratar jag med en som jag inte har träffat på typ två år, roligt roligt.   just nu är det outsiders eller vad det heter på 5:an det är värdens längsta kvinna. och hon är lång!!och växer mera!!! blir lite rädd här. imorgon kanse jag får en ny säng!! om jag inte har skrivit det så har min säng gått sönder så nu ligger jag med madraser på golvet. ja en tjock och en smal. ligger bra där men blir nog skönare i en säng. skulle kanse få den idag men som sakt det snöar. jaja ses senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0