vad ska man gör?

har extremt tråkit. och vet ni hur tråkit det är och vara sjuk?? ingenting att göra. just nu pratra jag med nåra på msn. ska snart stänga av för att se på tv. senare i kväll sä tror jag att det är america idol. har kollat på det dom sista dagarna. ganska kulit att se folk som tror dom kan sjunga och få värsta kritiken.. skulle jag nog oxå få haha.



kollar upp på min kalender och ser at det står mycket på den!! ojoj vad ska man göra hahaha


en fråga.


VAD GÖR NI JUST NU?? på er kanse sista inlägget för idag men det får vi se


vänta kan ni se skilnad på en groda och en häst?? kolla noga!!hahahahah ses

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Sv; Tack för ditt svar :D

Vad gör du då? :)

2010-02-18 @ 18:48:36
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0