SJUK =(

snyft. ja i morse så vakande jag och kände redan då att jag ej mådde bra. jag gick till skolan. första timmen var det att vi skulle läsa geografi (tror det stavas så) och sedan engelska. det kändes som jätte kånstigt i min hals haha. sa sedan innan gympan til en lärare att jag inte mådde bra och hon hade sett det. sedan sa jag till våra andra lärare och sen gick jag hem. hemma så har jag inte gjort så mycket. liggat på soffan och kolla på tv. önskar att jag hade en till dartor. alltså en liten laptop. en sådan här hihi så klart i rosa. hahaha. då kan man ju sitta vart som hälst och skriva=) och så kan man skriva långa bäretelse oxå!! på den här darton kan man ej det eller jo om man skriver på typ antäkningar.  just nu kollar jag på top model  7.  det är något avsnitt när tyra (hon som typ är programledare eller nått) är med och sejer hur tejerna ska göra på bilderna.  jaja kommer säkert nåra inlägg till. jo snart ett till för nu vet jag vad det ska handla om ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0