ojojoj bilder

hej alla.. igår bloggade jag ej för det första så orkade jag men när jag hade tagit mej till att orka så gick det ej!!. idag har jag massor av bilder att få visa så det kommer bli ett bild inlägg. men först.. i dag är det fredag!! det betyder lets dance!! dagens fråga!!! vem hejar ni på??
nu kommer bilder. först före och efter bild på min garderob före haha ojojo efter (kanse ser lika dant ut för jag ville få upp så mycket som möljigt och inte lägga det på "golvet" eller vad man sejer. alltså det där nera av gaderoben haha. igår tror jag att det var nej i för går så gjorde jag läxa. hahah har bild bevis haha igår hade vi ju fotbolls grejs. det gick så där. hah men jag hittade mina beskydd (det var därför jag rev ut hela gaderoben och sedan ville jag få in alla haha) jupp. igår var jag oxå ute och gick med rex  fick typ en liten bra bild på honom när vi var klara. han tycker om att stoppa nosen i snön haha. ja har en rolig pepsi film men det kommer i andra inlägget ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0