nu kan jag avslöja!!!!

jo jag har ju sakt att det skulle hända något igår. och nu kan jag seja vad det var. jo jag och två till (theea och becka) hade planerat ett överasknings fest till josse som på lördag fyller 13. det gick bra. hon vart nog förvånad men väldigt glad. ahahhaah ska bäretta mera senare. jo för en stumd sedan så skrev jag ett sms till theea man honm jhar ej svara jaja får väll skriva senare till becka. men dom kanse redan har åkt. ja dom skulle åka tioll sommar stugan osm nu blir vinte stuga hahah men ses jo juset skrev jag förut att mi dartor har krasat? inte jo det har det hahahah så nu sittert jag vid min mammas stora dartor. ja hon har en lap top oxå. men ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0