fredag

"nu är det fredags mys." hahah nej inte änn men i kväll tror jag. måset bara tacka alla för kommentaren blir jätte glad när jag läser dom... hopas ajg har svarat på dom=)

vad gör ni nu då? jag sitter och kollar på vänner. man kan kolla på samma avsnitt 100000 gånger typ. för feman visar vänner "sesongena" om och om igen. på söndag kommer theea och becka. kan ej avslöja mer men kommer snart att göra det=) om några dagar. man vet ju inte om josse läser och hon får ej veta!! hihi


vet ni dom bästa medecinerna är när man är sjuk


nässprej,halstableter och hostmedecin. och att ligga ner bäddad i en soffa. väldig äcklkt med medeciner men man blir ju till slut frisk


tror jag hahaha

imorgon får ajg ej vara sjuk!!!!! då är det isdisco.

jaja skriver senare men på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0