filmrecisent eller hur det stavas och heter haha

ja igår såg jag en film på fyran som heter sweet home alabama. sjäv så tycker jag den äger!! har nu blivit min favo film en stund haha. den handlar om en som är gift men stack där ifrån för sju år sedan och nu har hon en mode kläds grejs. hon är  ihop med borgmästans son och dom förloar seg. i får se om hon sejer ja. men ja kan seja att det slutar inte som ni tror!!!! okej kan seja lite mera. men måste seja vad hon svara. hon sa ja och sedan får borgmästans mamma reda på det och hon gillar inte pricic henne så ja... men hon åker hem till alabama och försöker skilja sig med hennes man. men det går så där. han vill ej skriva på. sedan gör han det och hon och boprgmästarens son gifter sig nästan- sedan kommer hennes advokat och stör. nu sejer jag ej mera haha nu ska ni få se nåra bilder från filmen
 det är bra skådespelare i filem oxå!!!!!

 vem tror ni átt hon gifter sig med. brgmästaren son eller hennes man??? svara i en kommentar.. jag är ju en som snyftar till minsta lilllllla fina film hah så om ni oxå är såna kolla ej på den om ni är trött för då blir det bara väre. det är typ drama/romantik och lita komedi... jag kollar ju på true blood och dom som spelar där har ju dialeketen som dom har i texas eller hur det stavas. så pratar dom som bor i alabama i denna film så ja kolla på den!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0