ny duschad och trött

måste gå ner och leta efter en mössa. men jag är ttrrööttttttttt. jag vill sova. men nej då. jag måste ta fran kläder och alla saker tills imorgon. kan jag skaffen assistent eller något haha. mitt liv skulle vara såå mycket mer lättare. men då skulle jag nog inte ha något och göra.eller jo jag skulle nog hitta på något. asså gud sitter och kollar på svenska hollywood fruar. jag kan beskriva pogramet med ett ord BLÅST! alla där är ju blåsta. ojoj..ne men nu ´ska ja nog börja...


kommer försöka ta så mycket kort som möligt imorgon så ni får se hur det var på basketen!

 inte nu men det var en annan gång när jag hade ducha hahaha

VET NI ATT JAG TYCKER ATT BÖRJAN PÅ HEMTEX REKLAMEN ÄR AS LÄSKIG! HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0