jag är sjuk

hej alla!!
har inte orkat blogga för är sjuk. var i skolan idag men mådde as dåligt. kanske är hemma imorgon. det beror på hur jag mår. men jag vill inte missa någon dag i skolan för då får man ju jätte mycket att göra!. idag var det lucia. det var nervöst. jag troddde jag skulle döö. men jga överlevde =D. våran sånglärare sa att det fanns en hink vid var sida av bänkarna (vi var i kyrkan) och dit skulle vi gå om vi kände att vi skulle svimma. jag trodde jag skulle svimma faktisgt, så jag var inte nervös när jag skulle gå fram till micen och sjunga, jag var bara glad över att få släcka ljuset. OCH JAG TAPPADE INTE RÖSTEN. haha. jag hade ingen röst när jag vakna. men tog en halstablätt och hade röst när jag skulle sjunga. nu har jag ingen röst men det hör inte hit haha., jag har typ alla kläder på mej och ligger och fryser under täcket!...jaja....
just nu kollar jag på hard times whit rj berger eller vad det nu heter!. på mtv.
host.host.


nu vet jag inte vad jag ska skriva. ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0