jag vann (typ den ända gången)

hej alla!!!!. jag spelade spel på msn med en. och hon brukar vinna men nu vann jag jippi. hon har en blogg också jag tycker ni ska gå in på den. det får bli dagens sida. www.angelanay.blogg.se. nu kollar jag på tv. men det är inge bra. jag är fortfarande sjuk och hostar hela tiden typ.jag vann på msn´s spelet sten,sax,påse. vi tog den som vann tio gånger vann hella alltet. idag är det torsdag och klockan är 14:24. vadska man göra?? igår så var jag på googel och leta bilder. jag ska ta riktig kort när jag får batteri i min kamra. då ska jag ta kort på min söta katt sessan. men på googel så leta jag som sakt bilder och nu kommer jag visa domdet är en bild från googel.oj det var visst bara en jaja nu ska jag leta efter katt bilder jag kan lägga ut ses när vi ses hej då.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0