det är något allvaligt fel på mamma (nästa sak jag skriver är till min så kallade mamma)=(

hej alla glada!! jag är inte så glad på min mamma och just nu hoppas jag att jag är abdopterad. jo mamma har vaknat på fel sida värkar det som. och jag sov ganska länge och då var hon inte inne så jag uppnade dörren som hon var ute. och redan då var hon arg. bara för att jag uppnade dörren. och sedan så gjorde jag mej iårdnig mej för vi ska på kakfest en hel skara. um och jag hade inte hängt upp handuken som var på golvet men jag var inte klar så hon vart helt konsdig. jag hoppas att det är bara en allvalig sjuk dom för stunden eller gör jag?? jaja jag skrev ju att vi ska på kakfest. jo jag, mamma,lotta,ankan,linda,thomas,viggo,wille ska på kakfest och äta kakor. namnam. igår var jag i öret. det var skojsigt men vi köpte typ inget utan bara gick och gick. vi åta på max också. willw är två år och dom var med. det fanns ett boll hav för små ungar. hon var rädd först men sedan var det jäte kul. jag stog i bollhavet hon bärde upp wille och kasta han några cm i lyften sedan tog jag honom och la ner honom i bolarna. han tyckte det var jätte roligt och sa igen igen. nu ska jag äta lite ses  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0