tema:kolmården(tack ankan)

hej alla!!. i sommras var jag,ankan(annika)hennes syster och en komis till henne i kolmården och det var supper dupper kul(tack att jag fick följa med<3) och nu har jag fått några bilder som jag ska lägga ut. sedan ska jag leta djur bilder som jag kan ha här oxå. jag börjar med en bild som hon tog när vi kom dit.. det fanns typ en rulltrappa upp som man åkte på  jag åt klubba namn. brevid mej står ankans syster (vet vad hon heter men vill inte stava fel) och brevid henne står hennes kompis rosalie. ankan tog kortet

sen var det dags att se på djur... jippi nu kommer ni se en bild på ett djur jag inte riktigt kommer ihåg vad dom hetter ni kanse vet?? om ni gör det snälla skriv det då hihi
 . tror det var ankan som tog kortet oxå

 sen kollade vi på flera djur. det var på ett ställe där man kude typ gå på en lite bro och kolla på fiskar men vi såg inga och när vi gick där ifrån så tog ankan en bild hihi


sen gick vi till bamses värd hhii man blir aldrig för stor för bamse hihi   tror det var ankans syster som tog kortet för ankan var ju där uppe med mej

jaja nu lite bilder från googel på olika djur vargarna och sälarna och
 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0