hej alla..!!!

hej alla. idag blir det nog ett litet längre inlägg. snart är det lucia (eller stavar man det så). jag länktar för då ska skolkören plus noras kör sjuga i vikers kyrka. jag och en till ska sjunga till sammans. låten heter en stjärna lyser så klart. snart är det första advänt jippi. men börjar få lite panik. har inte börjat köpt jul klappar änn. måste gör dte snart. på tal om jul så har emd släpp en skiva. den vill jag ha. dom sjunger på svenska. jag har lyssnat lite på en låt dom har på skivan som heter välkommen hem. sedan så har jag lyssnat på när dom sjunger hallelulija (på svenska hittade det på youtube) det var jätte fint. jag tror att under den här väckan har jag börjat följa bloggar jag fölljer emds   dom har börjat skriva mycket nu som är jätte bra. (www.emdartist.se)

sedan följer jag ola svenssons blogg  han skriver oxå mycket som då oxå är jätte bra



sedan följer jag måns zermerlöws och marie serneholts bloggar  




sedan följer jag erik segerstedts blog och danny saucedos bloggar
det var nog allt för nu ses där ute i skogarna någon gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0