det var länge sedan. (R,I,P MICHAEL JACKSON)

hej alla det var länge sedan. jag och dom andra tjejerna ska sjunga we are the world av Michael jackson på nobel i våran skola. när micheal levde så lyssnade jag inte så mycket på han men nu när han är död så lyssnar jag hela tiden. han gjorde iallafall en stor comeback hihi. vet ni att jag har samma sjukdom som han hade. jag har också vita fläckar överallt och det är inget roligt för man kan inte vara i solen med dom. och en ska till. han dog ju när han var 50 år och det gjorde min pappa också fast det var ett år sedan. jag länktar till lucia för då ska skolkören(jag är med i den) sjunga i en kyrka i vikersvik. jag och en till ska sjunga en låt som heter en sjärna lyser så klart. okej nu ska jag titta runt lite hej då alla yte i den snöiga och blöta skog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0