tre olika backar med fem olika personer

hej alla. nu tänker ni väll "va???vad hon mena med det??" jo när jag kom hem så tog jag det typ lungt i en halvtimme sedan kom linn och josse och plingade på. dom ville att vi skulle ut och åka pulka jag sa ja men dom skulle äta först. så jag tog min pulka och gick till backen bakom min mormor. där var shabban (du får seja till om jag inte får skriva dit nam) vi åkte typ inte så mycket utan det slutade med att jag och hon stog på knä i backen och sjöng (kanse låter lite kånstigt men det var kul)=) vi började frysa och vi gick in. jag han bara in och ta a men jackan och skorna och mössa,vatar. jag tig inte av mej termobyxerna för jag visste att dom skulle komma. jag han bara upp på mitt rum så ropar min mamma ner mej och sejer att dom är där. vi gick till linns mormor och åkte pulka sedan gick vi inn och spelade in film det var kul. sedan så  gick jag hem och åt och när jag hade typ halva maten kvar (hade inte varit in så länge då) så ringer en och fråga om jag vill åka pulka så det var på med alla blöta saker igen. då åkte  jag,lina och viggo på den backen som är vi skolan. lin´da är viggos mamma. sen sa jag när jag kom inn att om någon mera frågar kommer jag nog seja nej hahahaha. jag var väldit poppis i dag när det gäller att åka pulka hahhahaha. nu sitter jag är och övar på en sång som vi ska sjunga på fredag på julavslutningen. men funderar på att sluta för är väldigt orolig för min röst. har tappat den några gånger när jag sjunger. hoppas den är bra imorgon för då är det genrep. hej då alla där ute i pulkorna.. puss och kram.. det ska jag börja  seja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0