och vinnare är........

hej alla!! nu har nervoseteten släpp (kanse för att det är över hihi) jag var så nerväös över hela nobel saken men det gick jätte bra. nu ska jag öppna den 4 luckan det blir att ni får vet vilka som har vunnit


1:bild=natalie
2:sång=shawbou och edit
3:fredspris=robin
4:dikt=sahen(eller hur det nu stavas) och liv
5:film=shawbou och edit
6:berätelse=edit
7tekik=karl och jonathan



det var alla. och nu orkar jag inte skriva mera nu men kanse gör det senare i kväll   jojo ville bara seja att erik segerstedt har en flickvän som heter helena och dom är jätte söta till sammans så jag önskar dom alla lycka....
nu ska jag lyssna på musik hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0