MARIEBERG<3

hej alla. idag vaknade jag halv 10 det har jag gjort jätte många dagar i rad lite läskigt haha. sedan så hörde jag att det ringde så jag sprang ner. daet var på mammas mobil och nyfiken osm jag var så frågade jag mamma vem det var. det var ankan. hon ringde från hennes jobb. om jag fattat rätt så ringde hon till lotta först. och då hade väll hon sakt att mamma var desperat och att ´hon ville göra något (som stämmer helt och hållet) så hon ringer och det slutade med att jga lotta mamma och ankan ska åka till marieberg kl halv 5. det ska bli skoj. mamma sa att jag ska at pengarna som jag fick i julklapp och köpa skor. jag tro att hon sa att vi skulle köpa kläder men hon menade nog sej skälv. jag kanse skriver mer när jag har kommit hem hej svesj och puzz och kramizzar


Kommentarer
Postat av: Angel Anay

Yes it was me:D kallt som 17 var de då oxå:S

2010-01-06 @ 21:54:39
URL: http://angelanay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0