ja du snart nyår

hej.. snart är det nyår och då är det ju 2010!! undra om det blir ett bra år.. vad tror du?? jag tror att det kan bli det.kanse inte för alla men för några.. jaja. igår så var jag på gustafs vik.. det var kul. den sov josse över (det var hon som bjöd med mej) men på vägen hem så blev vi stående i en bilkö.. det var en som hade en husvangn och hade kört i diket med bilen och vagnen stog tvärs över gatan. när vi kom hem så sa mamma at dom var oroliga för det kunde bli en gasexplotion. fast det blev det inte. inte vad jag vet iallafall. när vi kom hem så bjöd mamma på pizza. det var gott. jag fick ju sims 3 i julklapp men jag har inte kunat spela det för jag har inte så bra grafik dte kommer öpp något sånt när man försöker att starta så det går inte... men hon har en laptop och hon har sims tre så vi spelade. sen kollade vi på film. vi kollade på evan den allsmäktiga. den var jätte kul. sedan var jag iallafall ganska trött men vi kollade på tv. jag satt på insomnings grejs på två timmar... jag somnade gansa snabbt och josse sa att hon somnade typ tio min efter mej. jaja på morgonen så åt vi ju såklart frukost sen spelade vi sims. det var kul. hennes mamma skulle ringa för hon hade varit och handla. hon skulle hämta josse när hon var klar. vi hade varit oss min mormor och mamma sa att vi skulle komma hem om hon skulle ringa. vi han bara in så ringde hon. sedan åkte josse hem och då gick jag till lotta. mamma var reda där. senare så kom linda och wille och viggo dit. när dom gick hem så gick vi oxå hem. nu orkar jag inte skriva mera puzzar och kramizzar hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0