hej!!

hej alla!!!. jo jag sitter här i midvinet tid hahahhaahaha kul?? kanse inte. jo just nu så sitter jag och kolar runt lite på olika sidor. jajja. jo på fredag så är det julavslutning och det ska bli kul och skönt med jul lov!! jag och tre till ´ska sjunga¨då. vi ska sjunga we are the world med mj. jag tycker den är bra. men på träningen i dag så sa dom till oss att vi ska sjunga högre. så vi ska öva oss till på torsdag och sedan ska vi sjunga jätte fint och bra på fredag hiii. jag vill ha en egen hemsida och kanse ska fixa en på något kånstigt sätt. jag har åkt pulka idag. första gången i år.  jag gick in efter en lite stund för jag har sån fruktansvärd hosta och jag vill inte att den ska vara värre tills på fredag. nu ska jag lyssna lite på musik och spela lite spel hde bäst där ute i den mörka vita snöiga vinte skogarana  i december hhhhihihiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0