hej alla

efter som att jag har eller mamma har hittat min kamra så kommer det nu en bild på mej och min mössa. jag ska försöka att lägga ut filmer men är inte hunndra på om det går. håller för munen för jag ´har en så otrolig osta inge kul alls. jag sa ju förut att jag ska lägga ut en bild på sessan. jag ska bara hitta henne sedan ta ett kort så det kanse kommer i ett senare inlägg. nu är det bara tre dagar kvar. undra vad jag får jag vill ha många saker....

ska nu göra en lista på  top 10 (dom är inte i ordning)
1:the sims 3 spel
2:EMD välkommen hem (skiva)
3:mzw=måns zelemrlöws skiva
4:nitendo ds
5:spel till det
6:kläning till nyår
7:skor
8:dvd filmer
9:kanse en väska
10:en vit jul

jag önskar mej ju så klar mer.....

jaja nu ska jag sluta för nu ska kolla om jag kan få en bild på sessan om jag får et blir det ett inlägg till hej svejs och puzz och kramizar från mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0