dag med josse

hej alla. idag så är jag helt slut i kroppen men det kommer jag skriva mer om sen. jo josse ringe i morse och frågade om vi kunde vara.. hon ville åka pulka men jag får inte gå ut och vara ute och typ åka pulka för jag hostar så. men jag skriver mer om dagen med josse snart. jo nu är det snart julafton det är bara två dagar kvar jaja nu ska jag bäretta om min dag med josse. jo vi möts typ alltid vid bron och jag kom dit före och jga hade med mej kamran så jag tog lite kort. dom vart suddiga så ni kommer bara se den bästa sedan kom hon hon hade med sej pantar och jag hade oxå med mej det så vi gick och panatde. jag tog lite kort när vi var i affären oxå  hahasedan en bild på josse igen jag ville oxå vara med så.....haha. sedan så handlade vi jag köpte... vi sparade dom tills vi skulle kolla på ghost whisper.  jag glömde att seja att jag hade en tomteluva på mejhaha. sedan gick vi hem till mej. vi gosade med mina katter.  simba tycker om josse och ville inte släppa hennes tröja hahah. dagens fottomodel är sotis hahadet kanse vart den ända bra för annars så lysser hennes ögon så härhaha. simba var med på några kort haha. men sessan är ju den riktiga modelen eller hur?? sedan gick vi till min mormor och vänta på att ghost whisper.. jag tog kort på några julklappar hahah sedan började ghost whisper. jag har en bild men orka ta fram den.. dagen med josse var kul  puzzar och kramizar från mejhej då ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0