ÄLSKAR EMD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3333333333333 kör

hej alla. första december i dag och har tänkt att ha en jul kaländer här och efter som det är första så ska nu få ett smak pro på emds välkommen hem som äger fett http://www.youtube.com/watch?v=_umBWe2y5mU. imorgon blir det något annat. jo idag så var det kör övning till lucia. men det var bara solisterna som skulle vara där. vi sjöng med den stora kören oxå. dom sjöng i stämmor. jag och nattis(natalie) ska sjunga en stjärna lyser så klart  en liten bild på det. har en bild på en kör oxå men det är inte våra  con armore heter kören... jo jag måste bara seja en sak. jag var på ica igår och jag hade då glömt pengar oxå eller tog inte med mej några efter som nåra sejer hela tiden att jag kase får emds jul skiva i julklapp(tror inte det). jo när vi kom till kassan där dom bruka stå så såg jag inga cd skivor. jag gick i chok(eller hur det stavas) när det var våra tur så frågade jag vart dom var och då sa hon i kassan att dom var slut. då blev jag galen och blev sur. jag sa då ganska högt så alla runt om kring mej hörde JAG ÄLSKR REKLAMEN MEN HATAR AFFÄREN det värsta är att dom inte kommer köpa hem några fler. så nu är jag arg. på fredag är det nobel. då ska jag ha en bal kläning men kommer skämmas efter som att det bara är jag som kommer att ha det. sedan vet jag inte vad jag ska ha för frisyr kan inte ni skriva komentarer och seja hur min frosyr ska se ut. (om det inte kommer några så vet jag att ingen läser) nu en bild på emds julskiva  hej då alla där ute i skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0