finns inga ord så detta kommer bli svårt

okej


linn.....du ville att jag skulle göra ett inlägg om dej (jag e ingen gris..jag e en rosa zombie) men vet du hur svårt det e? asså du gör det..och samma saker tillbaka...men asså det finns inga ord som kan beskriva dej eller hur man säger....men okej....du e bäst! du finns där när jag behöver prata. det finns bara en lilleskutt och det e du!
Hoppar, du så hoppar jag
Så nära, men ändå så långt borta om du kommer ihåg?
Du är min andra halva och du e LÅNGT ifrån att vara min kompis. du e min syster! och jaa jag tog nåra saker ur ditt inlägg men jaja du fattar... och vi kanske bårkar iblad och tycker olika...som att det e gött att ha socker på pockorn eller hur det stavas....men vi blir alltid sammas och det går inte en lång tid om vi bråkar. och det går inte att beskriva hur det e och ha dej som syster..och jag saknar dej jävligt mycket så nu får sommaren ta och skynda lite

 löövve uu!! <333333

Kommentarer
Postat av: Din underbara syster

Du är jävligt långt ifrån att vara min kompis. jag hatar att säga att du inte e min kompis.



men jag ÄLSKAR att säga att du är min syster.

2011-03-06 @ 17:25:10
URL: http://bästasysternärdu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0