innebandy

hej alla

idag så var det innebandy på gympan

rätt kul!! jag är as dålig poå det men det var endå kul. jag sprang som aldig förr så var jätte svettig efter..kanske ska börja på det..haha nej. eller jag vet inte.,, ´jag är ju jätte dålig men då blir jag väll bättre? vad tycker ni??=)


jag har oxå gjort typ alla läxor. har bara lite på matten kvar oich jag ska hitta en artikel till svnskan oxå men det är ju till påå fredag.

imorgon ska jag ha något lila på mej,..varför? jo för det ska typ alla som är justin bieber fans ha, för det var ett år sedan my world släpptes. då var jag dock inte ett fan av honom men nu är ja=)

jo en sak till ..eller tar det i nästa inlägg för annars måste ni läsa så mycket=)

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0