ett tag sen...igen

hej alla. jag var förutn i en blogg trans men den börja svalna bort och det får ju inte hända!! så nu kommer jag skriva hihi. idag är det alla hjärtans dag. kommer i ett senare inlägg göra en hälsning haha. har blivit lite små förkyl och det är ej så roligt!! jag har ont i min hals och är snorig. imorse trode jag att jag inte kunde gå upp!! fär då måde jag illa. igar var det melo andra deltävlingen. jag fick som jag ville i gen haha... ville att eric saade skulle gå vidare och det gjorde han hihi. vi kollade på´mello oss nåra vi känner. i går var jag oxå i örebro. jag ,ankan och mamma åkte. först så åkte vi till maxi sedan till ÖoB sedan till rusta och sisit men ej minst coop. hade ont i mina ben när vi kom hem. ooo snart får vi reda på vilka vi ska gå med på karlsäng. alltså i från våran klass. nu ska jag lyssna på kärleks musik haha men ska oxå göra en hälsning hih det får ni se snart ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0