omg jag svävar på rosa moln!!

hej alla!! as glad idag =D
jag kan nog inte säga varför, men som ni vet så var jag nervös över matten. men det gixk as bra. han sa inget hahah......och sedan så fick du(en som jag INTE säger namn på =) ) men aa DU  gjorde min dag, du fick mej och leeee=D

och sen så är jag den normalaste tjejen på matten,hahahahahhahha. fast då måste dom andra vara riiktigt onormala för jag är ju inte normal hahah....
DU fick mej att le på väg till gympan hihihi.
imorogn kommer den nya tjejern. hon kom ju inte förra veckan...dom hade misstolkat allt hhaha

tror jag ska ta en dusch nuuu
ses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vem!!!!

Jag vet vem!!!!

Jag vet vem!!!

Jag vet vem!!!

Jag vet vem!!!

Jag vet vem!!!

Jag vet vem!!!

Jag vet vem!!!

Jag vet vem!!!

Jag veeeeet vem!!!!!

Och det vet inte niiii!!!

Wooow vad bra jag e på sjunga dårrå!!!!!

2010-12-07 @ 19:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0