um... har tänkt

hej alla!! det var ju ett ta sedan. men jag har tänkt lite. för att få i gång denna blogg lite så kommer jag skriva denna blogg överallt. typ på alla mina sidor till alla  som jag har på msn och mera!!!!!. sedan har jag också tänkt på att jag orkar inte fortsätta med att göra en julkalender. jag orkar bara inte. =( jaja. "sudda sudda bort din sura min" hahahahaha. i dag så var det lucia i skolan på morgonen. edit som var lucia var jätte bra!! och dom om sjöng solo var oxå jätte bra (jag var så klart bäst) haha nej det kanse jag inte va men en då. på söndag så är det lucia med lören i vikersvik kyrka. ni är alla välkommna!!!!!!!.det börjar klockan tre. det är jag och natalie som sjunger en stjärna lyser så klart. så om ni kommer så vet ni att någon av dom två som sjunger är jag hahaha.

jag förljer ju några bloggar och jag tar in information för att göra min blogg bätre. och marie sernerholt har ju då och då tävlingar.. jag vet inteom jag ska göra det. men om jag gör det så ska ni skriva varför just ni ska vinna det priset. men det är ju bara om jag gör det.


nu kollar jag på ghost whisper. det är ett avsnitt jag har sätt så jag kollar inte så ofta. men snälla kan ni inte seja vad ni gör. typ skriva en kommentar som går typ så här " hej evlottis!! jag gör...(sedan det ni gör) vad gör du då?


kan inte någon göra det?? snälla.

nu ska jag sluta men först en bild på en lucia

 och nu en bild på ett litet luciatåg
 man ser inte så bra men en då.


hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0