hej det var länge sedan!!

hej alla visst var det länge sedan!!. det var länge sedan för att  min dartor krånglar typ det blir såna är sträck hela tiden------------------------------ så jag kan inte skriva. men nu är jag oss en annan och skriver så nu går det. jag ska nog skriva värdens längsta hihi. jo vad har hänt... jo min bff  har bytit skola=(. men hon går i engelska-svenska skolan i öret. jag hoppas hon trivs där eller jag vet att hon gör det. hennes bror går fortfarade kvar i gyttorpsskolan. jag  tror det var förra fredagen det var taco bufe i gyttorps resturang (som jag tycker att ni ska gå till någon gång). då var det också karioke. då var josse med (den som har bytit skola) vi sjöng karioke detvar jätte kul. nej nu ska jag suta skriver mer när jag kommer hem, hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0