hej alla

hej allla det var väldigt länge sedan!! nu sitter jag vid min mammas dartoroch väntar på att en som jag pratar med på msn ska hämta en webbis. hon har en men den värkar inte vara bra för hon fick hela tiden en still bild. på första försöket så log hon hela tiden. på andra så gjorde hon det oxå på tredje så såg det ut som att hon skulle nysa(hahah) (förlåt ankan om jag skratta) men jag tror att du oxå skratta. det var skojsigt. idag var det bytar dagarna i gyttorps skola. jag och min klass hade bakat och sålde det. det gick jätte bra jag tror vi fick ihopp något på 986 kr. men är inte säker. det var lite kul för när en klass kompis kom med saker hon hade bakat så tog dom slut på 5 min. om jag har skrivit det på bloggen så är jag med i nobelrådet i skolan. i gyttorps skolan så har vi råd och i år så tog jag och avr med i det rådet. så när vi ska fira nobel så ska mitt råd seja vilka som har vunnit. först måste vi ju så klart välja dom men änn då. jajaj..... den här veckan så har jag, mamma och lotta varit katt vakter åt nåra som har varit i spanien. dom ahr en katt unge som bits jät hårt och man får märken av det men det är skojsigt. dom har en större katt som heter smulan. hon är lite arg men nu dom två sista dagarna så kom hon och gosade emd oss. typisgt att det var dom två sissta dagarna. nu är dom som var i spanien hemma tror jag. för en stund sen så var dom på örebro flygplats så jag vet inte om dom är hemma. som jag sa så sitter jag på min eller sitter vid mammas dartor så har jag bilder så jag ska lägga ut några (dom mästa är hämtade ifrån goggel.fina

Kommentarer
Postat av: Angel Anay

hahahaha. det var skoj:D

2009-10-25 @ 15:33:34
URL: http://angelanay.blogg.se/
Postat av: Denise♥

Jag an hjälpadejj med blogen:) [email protected]

2009-11-05 @ 16:26:42
URL: http://deeeniseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0