theres nothing else i can say

hey! det var ett tag sedan jag satt ner och gjorde ett långt inlägg....

sååå jag tänkte göra det nu! :D
oki...nu är det sommarov I LOVE IT!...linn e i gyttorp LOVE THAT TOOOO :'D och JA jag skriver på svengelska...vet inte riktigt varför...men ja...vet ni! jag tror jag kommer göra en engelsk blooooooogggg!.........



oki nu på tv e det något jag har sett...det e lördag...om ni inte visste ;)........och yeah....imorgon ska vi någon stans...så jag kan inte sova hos nattis :'( *SAD FACE*

idag var jag i öret hea dagen...det var nice..fast det vart AS varmt i bilen....................jajajajajaj


om det var inte så långt :( jag vet inte rikgtigt vad jag ska skriva om! typ...if i like someone? maybe......yeah skrev det på engelska för det låter muppat på svenska "om jag gillar någon?`kanske..."

um...nästa helg e det midsommar..ska te rockhammar och åka traktor! haha XD men aa....sen ska vi visst åka med båten birka något gång...


 LoVe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0