tråkar

Du heter: eva-lotta
Smeknamn: l.y

Låt som när du är ledsen sörjer till: um vet ej

Vad tror folk om dig? Allt möjligt

Stämmer det? ibland

Vad får du oftast komplimanger för? att jag är glad

Hur imponerar man på dig? bli gla trpr ja eller sig själv

Brukar du skratta för dig själv? hahah ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: jupp=)

Var bor du? gyttorp

Trivs du där? jupp

Hur svarar du i mobilen? aa

Vem ringde du senast? mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: har du pratat med evelinas mamma?
Antal timmar sömn inatt: typ 8

Sov du ensam: med sessan

Brukar du komma i tid: Ja

Hur känner du dig nu: ja vet inte riktigt jo men typ trött/fast änndå inte

Vanligaste färg på dina kläder: olika

Vad tycker du om fötter: jag vet inte

Vad saknar du: SOMMAREN

Hade du en bra kväll igår: ja

Favorit dryck på morgonen: tee
När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag är trött typ

Är du blyg? Jaaaaa
Sysslar du med någon idrott: no
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: um vet ej

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: hur ska jag veta det?

Är du nöjd med ditt liv: jupp

Är du bortskämd: typ kanske lite haha

Vad ska du göra imorgon: GÖTEBORG!!

Vad är det värsta du vet? Fisk

Har du bra vänner och äkta vänskap? det bästa

Vad är det finaste du fått? um måste tänka...
En speciell dag du minns: um jag vet ej just nu

Du samlar på: porslin (stavas)

Vem ringer du när du är arg/ledsen: hehe mamma om hon jobbar annars vet jag inte
När grät du senast: um kommer inte ihåg

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa en riktig typ systemkamra

Vill du gifta dig: någon gång
Vill du ha barn: ja någon gång

Är du musikalisk? um kanske

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns:  ja

Biter du på naglarna: Jaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0