tack för alla kommentarer=)

hej alla igen=) 

nu sitter jag vid den stora datorn för jag ska bilder ifårn mobil till aa datorn haha,
men jag ska göra det för jag kan inte göra så på min lilla dator=( så ni kommer få bild  bomb migen så jag kan spara bilderna på min andra dator haha



jag var nyss oss min granne och hon har jätte fina jul saker. så jag tog typ kort på allt, men jga har en idee. men bilderna typ det där är ljus på ska ajg göra en sak. men det får ni se imorgon om jag har tid. om jag inte gör det i kväll. men ni får ändå se vad jag gör imorgon haha

har tänkt att julstäda mitt rum imorgon, det behövs verkligen,



linn sa att jag typ skulle få en ny header, så vi får se när den kommer på plats. och tackför kommentaren om att byta, jag visste inte att det var tvärt om. asså att man borde ha devote först för det är lättare. så tack=)

ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0