lleeeddiiggg och har tråkigt

hej alla

vad gör ni då?

jag sitter här ovch har tråkigt,jag vaknade vi 10 och jag brukar ju inte vakna förrns typ 12 när jag är ledig! jag sitter nu oss min mormor. hon kollar på film..någon svartvit, så jag bestämde men att jag skulle hämta min dator...har gjort lite läxa men palla att göra allt nu!!

jag kollade typ nyss eller det var ett ta´g sedan på jon and kate plus 8, det tycker jag är jättebra. fråga inte varför. men detä r ju gammla avsnitt för dom har ju sluitat spela in för länge sedan och jon och kate är skilda, och barna är stora.men på tvn är dom fortfarande typ 4 och dom kanse är typ 10 och 8 nu..men jag ska göra typ en film/bildspel om dom...ja för att jag har tråkigt.


nu börjar man ju nsart räkna ner till julafton.. måste värkligen börja köpa julklappar nu!!



Kommentarer
Postat av: nattis;)

jag tråkar som faaaaaaan, i morre firar jag och frida 1 år:D

2010-11-23 @ 19:11:41
URL: http://nattiscederborg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0