it's a big world, easy to get lost in it

it takes a second to say i love you
but a life time to show it

hej alla!

idag är det onsdag. jag skulle vara med nattis men orkade inte...lite dåligt sammvete för det... men hade inte kommit hem annars, för det går inga bussar från ås till gyttorp tror ag,,och då sa hon att hennes förelrar typ mamma el pappa skulle kunna köra hem mej men vem vill köra bil när det är snöigt och kalt ute?


ja det snör igen och det är kalt uzz. kanske borde gilla snö nu?? men vet ni vad??

jag har börjat lyssna på jullåtar!!!

har typ många bilder på mobilen jag ska lägga ut men orkar inte ta dom till darton.. eller ska jag göra det medans jag duschar??  gjorde aldrig det igår...

i miss u so .... much!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0